• attorney-estate.jpg
  • criminal-lawyer.jpg

وکیل چک وکیل وصول مطالبات در کرج

وکیل چک وکیل وصول مطالبات در کرج

قبل از انجام معاملات کلان پیشنهاد می گردد که حتما یک وکیل چک وکیل وصول مطالبات در کرج را برای مشاوره های حقوقی خود انتخاب نمایید. نکاتی حقوقی درباره اصول نگارش چک را در پایین مطالعه نمایید.

1-  مبلغ و تاریخ چک را می باید بطور کامل به صورت حروفی و عددی بنویسید. 

2- با چسب نواری شیشه ای بر روی مبلغ عددی، حروفی یا هردو را بپوشانید و با شی روی آن خط بندازید تا در صورت برداشته شدن چسب ، جوهر خودکار از روی چک جدا شود .

3- به خاطر داشته باشید که در زمان نگارش چک هیچگاه خودکار یا روانویستان را تغییر ندهید. چونکه که جاعل بعدها خواهد توانست ادعا نماید که خودکار سومی نیز وجود داشته . گاها پیش آمده که کلاهبرداران عمدا  یک خودکار کم رنگ یا تمام شده به شما می دهند که به سرعت جوهرش تمام می شود تا شما مجبور به تغییر خودکار شوید. در صورت بروز مشکل با وکیل چک در کرج مشاوره ای حضوری داشته باشید.

 4- استفاده از خودکار شخص سوم یا طرف مقابل اشتباه متداول دیگری است . به هیچ وجه از خودکار طرفی که چک را با وی میدهید استفاده نکنید. احتمال اینکه از همان خودکار برای تغییر محتویات چک استفاده شود زیاد است. لیست وکلای کرج را از موسسات حقوقی معتبر بخواهید.

 5- چنانچه صدور چک های شما زیاد است از خودکار یا روانویس یا قلمی منحصر به فرد و با رنگ خاصی استفاده نمایید. (رنگهای آبی و مشکی به راحتی قابل جعل هستند. 

 6- هیچگاه در صدور چک ، بخشی از متن یا محتویات چک را به طرف مقابل نسپارید تا او بنویسد. برای مثال تاریخ عددی و حروفی را مینویسد و چک را برای نوشتن مبالغ و امضا به شما تحویل می دهد. با جستجوی وکیل در کرج می توانید بهترین راه های حقوقی را بیابید.

7- اگر چک صادر شده از طرف شما خط خوردگی ندارد یا مخدوش نشده است، می باید عبارت (بدون خط خوردگی) را درج نمایید و چنانچه توضیحات و خط خوردگی دارد باید مقدار و مورد آنرا در ظهر چک کاملا توضیح دهید. وکیل پایه یک دادگستری در کرج را استخدام نمایید و در مواقع ضروری مشکلات خود را حل نمایید.

 8- در صورت وجود توافق یا قراردادی، باید مبلغ، تاریخ و شماره یا شماره های چک در قرار داد قید گردد و تصاویر چک ها ضمیمه گردد. سعی نمایید قبل از انعقاد قراردادها با وکیل چک وکیل وصول مطالبات در کرج حتما صحبت های حقوقی را داشته باشید.

9- بعضی از دسته چک ها دو امضا می باشند یا بدون مهر ویا مهر و امضا فاقد اعتبار هستند (مثل شرکت ها و موسسات) در نظر داشته باشید این مورد یکی از موارد کلاهبرداری و جعل ها می باشد. برای جلوگیری از آن با موسسه حقوقی در کرج مشورت نمایید. 

10- فراموش نکنید که هیچگاه برای اصلاح یا تعویض،  چک را در اختیار ، صادر کننده آن قرار ندهید. از لحاظ حقوقی در دست داشتن چک توسط صادرکننده آن به معنای پرداخت آن دین میباشد. از سایت وکیل در کرج میتوانید مطالب مفید و جامع دریافت نمایید.

11- چنانچه تاریخ قید شده در چک بعد از تاریخ قرارداد باشد چک شکل حقوقی دارد اما چنانچه تاریخ چک با تاریخ نوشتن قرارداد یا توافقنامه یا ... یکی باشد، می توان به صورت کیفری پیگیری آنرا دنبال کرد.

12- تا جاییکه می توانید چک در وجه حامل صادر نکنید و سعی نمایید در وجه اشخاص باشد تا هر شخصی نتواند ادعا نماید که چک مال وی است.

 13- مطلب پایانی اینکه صدور چک سفید امضا جرم است.

دفتر تهران : 

 تلفن:  09129401482


دفتر کرج: 

تلفن: 02632203370          همراه: 09129401481

 

 

0836747
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
448
0
448
448
9252
7679
836747

پیش بینی امروز
456


آی پی شما3.90.242.249