• attorney-estate.jpg
  • criminal-lawyer.jpg

نمونه وکالت نامه وکیل

نمونه وکالت نامه وکیل
نام و نام خانوادگی و اقامتگاه موکل: .........................
مشخصات و ادرس وکیل و پایه: .......................... به آدرس البرز، کرج، پل آزادگان،
اطلاعات طرف : هر شخص اعم از حقیقی و حقوقی
موضوع وکالت نامه وکیل : مراجعه به کلیه مراجع قضایی اعم از دادگستری، اداره ثبت، مراجع غیر قضایی اعم از بانک ها، کلانتری ها، ادارات دولتی، موسسات مالی و غیر دولتی و اقامه دعوی از جانب موکل در مراجع فوق و دفاع از حقوق موکل در مراجع فوق.
حدود اختیارات وکیل در کرج : وکالت در دادگاههای عمومی و انقلاب اعم از بدوی و تجدید نظر وکالت به اعتراض به رای تجدید نظر فرجامخواهی و اعاده دادرسی وکالت در دیوان عدالت اداری وکالت در دیوانعالی کشور وکالت در مصالحه و سازش وکالت در ادعای جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استرداد سند وکالت در تعیین جاعل وکالت در ارجاع دعوی به داوری و تعیین داور وکالت در توکیل وکالت در تعیین مصدق و کارشناس وکالت در دعوی خسارت وکالت در استرداد دادخواست و یا دعوی وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعوی ثالث وکالت در ورود شخص ثالث و دفاع از دعوی ورود ثالث وکالت در دعوی متقابل و دفاع در قبال آن وکالت در صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات آن و اخذ محکوم به و وجوه ایدایی بنام موکل.
حق الوکاله و ترتیب پرداخت آن: وفق تعرفه قانونی
اگر در جستجوی وکیل هستید و برای استخدام وی عجله دارید با ما تماس بگیرید. برای انتخاب وکیل در کرج می توانید با موسسه حقوقی مهرآوید در ارتباط باشید و همچنین از لیست وکلای کرج در مجموعه استفاده نمایید و سعی نمایید با دقت وکالت نامه وکیل را مطالعه و امضا نمایید.
وکالتنامه وکیل ، وکیل در کرج، وکیل ، لیست وکلای کرج، موسسه حقوقی مهرآوید

09129401482----09129401481 تنظیم وقت و مشاوره با وکیل

 

وکیل ، جستجوی وکیل ، موسسه حقوقی ، وکلا ، کانون وکلای البرز ، استخدام وکیل ، سایت وکیل ، وکیل پایه یک ، وکیل خانواده ، دفتر وکالت در کرج، وکیل طلاق ، وکیل حقوقی ، سایت وکلا ، وکیل زن ، وکیل طلاق توافقی ، وکیل رایگان ، وکیل ملکی ، وکیل دادگستری تهران ، وکیل  کرج ، وکیل برای طلاق ، وکیل پایه 1 ، وکیل کیفری ، وکیل خانم ، وکیل چک ، موسسه وکالت ، بهترین وکیل ، وکیل ملک ، وکیل پایه دو ، دفتر وکیل ، تلفن وکیل ، وکیل ارزان ،

0836773
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
25
449
474
474
9278
7679
836773

پیش بینی امروز
432


آی پی شما18.208.172.3